Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

"Μαθήματα στο σκοτάδι" και για τους μαθητές του 7ου Γυμνασίου


Στο πλαίσιο του προγράμματος "Μαθήματα στο σκοτάδι" οι μαθητές του σχολείου μας θα έχουν τη χαρά να παρακολουθήσουν στις 4 και 5 Δεκεμβρίου κινηματογραφικές προβολές από την Ταινιοθήκη του Νεανικού Πλάνου - ταινίες εγκεκριμένες από το Υπουργείο Παιδείας - που απευθύνονται σε μαθητές και θα προβάλλονται στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο και στο Ενυδρείο. 
Η Α΄ και   η Β΄τάξη θα παρακολουθήσουν την ταινία του Bernd Sahling Πετώντας στα τυφλά. Πρόκειται για μια συγκινητική, αλλά και χιουμοριστική ταινία που αφηγείται την ιστορία της δεκατριάχρονης Μαρί, η οποία ζει σε ένα οικοτροφείο για τυφλούς, όπου η ικανότητα για επιβίωση καλλιεργείται σε όλους από πολύ νωρίς. Η Μαρί και η φίλη της Ίνγκα βλέπουν τον κόσμο με τα μάτια της καρδιάς και γνωρίζουν τον έρωτα μέσα στο δικό του σκοτάδι. Τα κορίτσια δεν αφήνουν την αναπηρία τους να τους στερήσει τίποτα από τη ζωή. Έχουν τις ίδιες φιλοδοξίες, τα ίδια όνειρα και κάνουν τις ίδιες σκανταλιές με τα άλλα παιδιά. Η ταινία έχει βραβευτεί στα φεστιβάλ Βερολίνου και Ολυμπίας. Στον ιστότοπο του Νεανικού Πλάνου μπορείτε να διαβάσετε μια συνένευξη του σκηνοθέτη (πατήστε εδώ). Για να παρακολουθήσετε το τρέιλερ της ταινίας πατήστε εδώ
Η Γ΄ τάξη θα παρακολουθήσει την ταινία του Ntshaveni Wa Lurui Η   ξύλινη κάμερα  η οποία αφηγείται την ιστορία δύο δεκατριάχρονων αγοριών από τις φτωχογειτονιές του Κέιπτάουν. Η ζωή των παιδιών αλλάζει ριζικά, όταν βρίσκουν ένα πιστόλι και μια βιντεοκάμερα δίπλα σ΄ένα πτώμα. Ο Σίφο γίνεται αρχηγός συμμορίας, ενώ ο Μαντίμπα ερασιτέχνης κινηματογραφιστής. Φλερτάροντας και οι δυο την ίδια κοπέλα από την εύπορη λευκή κοινότητα, θα ακολουθήσουν διαφορετικούς δρόμους. Η ταινία βραβεύτηκε στα φεστιβάλ Βερολίνου, Μόντρεαλ, Παρισιού και Έμντεν. Περισσότερα για την ταινία μπορείτε να δείτε εδώ
Αφού παρακολουθήσετε την ταινία, περιμένουμε τα σχόλιά σας!

29 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η υπόθεση εξελίσσεται στη Ν.Αφρική λίγο μετά το τέλος του Άπαρτχαιντ . Οι βασικοί ήρωες του έργου είναι δύο παιδιά, ο Μαντίμπα φτωχός γιος ενός αλκοολικού πατέρα και μιας υπέροχης μητέρας που ζει σε παραγκούπολη της πόλης Keip town και η Έστελ κόρη ενός καταπιεστικού και πλούσιου άνδρα που ζει σε ακριβό προάστιο σε μια μονοκατοικία. Παρά τις διαφορές του χρώματος, της μόρφωσης και των χρημάτων τα δυο παιδιά καταφέρνουν να δημιουργήσουν και αληθινή και δυνατή φιλιά μεταξύ τους ! Δυστυχώς όμως μια τέτοια φιλία δεν γίνεται αποδεκτή από τον πατέρα της Έστελ λόγω του ρατσισμού που είχε προς του έγχρωμους και δεν μπορεί να δεχθεί ότι δεν είναι κακό να έχει έγχρωμους φίλους η κόρη του ή λιγότερο ευκατάστατους . Κατά τη γνώμη μου το βασικό θέμα της ταινίας δεν είναι μόνο ο φυλετικός ρατσισμός, είναι και τα προβλήματα που δημιουργούνται από τις διαφορές μεταξύ πλουσίων και φτωχών σε μια χώρα, αλλά και η πραγματική αγάπη και φιλία. Πρσωπικά, θα περίμενα ένα διαφορετικό τέλος της ταινίας, θα προτιμούσα να ζούσε ο Σίπο και να ξέμπλεκε από τα ναρκωτικά και τις αλητοπαρέες και να κατάφερναν ο Ματίμπα και η Εστέλ να σταματήσουν το θέμα του ρατσισμού !!!
    Σ. Χ. μαθήτρια του τμήματος Γ1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η υπόθεση εξελίσσεται στη Ν.Αφρική λίγο μετά το τέλος του Άπαρτχαιντ . Οι βασικοί ήρωες του έργου είναι δύο παιδιά, ο Μαντίμπα φτωχός γιος ενός αλκοολικού πατέρα και μιας υπέροχης μητέρας που ζει σε παραγκούπολη της πόλης Keip town και η Έστελ κόρη ενός καταπιεστικού και πλούσιου άνδρα που ζει σε ακριβό προάστιο σε μια μονοκατοικία. Παρά τις διαφορές του χρώματος, της μόρφωσης και των χρημάτων τα δυο παιδιά καταφέρνουν να δημιουργήσουν και αληθινή και δυνατή φιλιά μεταξύ τους ! Δυστυχώς όμως μια τέτοια φιλία δεν γίνεται αποδεκτή από τον πατέρα της Έστελ λόγω του ρατσισμού που είχε προς του έγχρωμους και δεν μπορεί να δεχθεί ότι δεν είναι κακό να έχει έγχρωμους φίλους η κόρη του ή λιγότερο ευκατάστατους . Κατά τη γνώμη μου το βασικό θέμα της ταινίας δεν είναι μόνο ο φυλετικός ρατσισμός, είναι και τα προβλήματα που δημιουργούνται από τις διαφορές μεταξύ πλουσίων και φτωχών σε μια χώρα, αλλά και η πραγματική αγάπη και φιλία. Πρσωπικά, θα περίμενα ένα διαφορετικό τέλος της ταινίας, θα προτιμούσα να ζούσε ο Σίπο και να ξέμπλεκε από τα ναρκωτικά και τις αλητοπαρέες και να κατάφερναν ο Ματίμπα και η Εστέλ να σταματήσουν το θέμα του ρατσισμού !!!
    Σ. χ. μαθήτρια του Γ1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα σχόλιο για την ταινία «Ξύλινη κάμερα».
    Η υπόθεση εξελίσσεται στη Ν. Αφρική στο Κέιπ Ταουν πριν δέκα χρόνια. Οι βασικοί χαρακτήρες της ταινίας είναι ο Σίπο, ο Μαντίμπα και η Έστελ. Μέσα από την ταινία διαπιστώσαμε ότι οι έγχρωμοι της Νότιας Αφρικής ζούσαν σε άσχημες συνθήκες ζωής, σε παράγκες, δεν ήταν οικονομικά ευκατάστατοι και ήταν καθημερινά θύματα ρατσισμού, λόγω του χρώματός τους. Οι χαρακτήρες με τους οποίους ταυτιστήκαμε περισσότερο είναι του Μαντίμπα και της Έστελ. Και από τους δύο χαρακτήρες κρατήσαμε την προσπάθειά τους να εκπληρώσουν το όνειρό τους χωρίς προκαταλήψεις και περιορισμούς. Αν ήμασταν στην ίδια κατάσταση που βρίσκονται οι χαρακτήρες με τους οποίους έχουμε ταυτιστεί θα κάναμε το ίδιο, γιατί πρέπει να αγωνιζόμαστε για αυτά που πιστεύουμε, και που θέλουμε να ακολουθήσουμε στη ζωή μας.
    Η σκηνή που μας συγκίνησε περισσότερο, είναι όταν ο Μαντίμπα και η Έστελ βρίσκονταν στο νοσοκομείο και έβλεπαν τον Σίπο να πεθαίνει. Το τέλος της ταινίας μας άρεσε πολύ, γιατί τα παιδιά έφυγαν για μια καινούρια αρχή, παρόλο που πέρασαν όλες τις δυσκολίες. Το βασικό θέμα της ταινίας είναι ο τρόπος όπου δύο διαφορετικοί « κόσμοι» ταίριαξαν μεταξύ τους, αφήνοντας πίσω όλες τις προκαταλήψεις και τα εξωτερικά χαρακτηριστικά.
    Σε γενικές γραμμές, η ταινία μας άφησε θετικές εντυπώσεις και μας δίδαξε ότι δύο διαφορετικοί νέοι άνθρωποι μπορούν να συνυπάρξουν.


    Ομάδα: Purple Ninjas
    (Κ.Μ Ε.Β. Ε.Ζ. Κ.Κ. , μαθήτριες του τμήματος Γ1).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η 13χρονη Μαρί, τυφλή εκ γενετής, νιώθει ασφάλεια στο οικοτροφείο όπου μεγαλώνει. Ως τη στιγμή που γνωρίζει έναν έφηβο από τον έξω κόσμο, τους "ανοιχτομάτηδες" όπως ειρωνικά τούς αποκαλεί.
    Ήταν μία από τις ωραιότερες ταίνιες που έχω δει και πραγματικά αξίζει να την δείτε όλοι.Είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει!!!
    Χ.Π. μαθήτρια του τμήματος Β4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελευθερία Σκιαθίτη5 Δεκεμβρίου 2012 στις 5:08 μ.μ.

    Παρακολουθώντας την ταινία «Πετώντας στα τυφλά» κατάλαβα ότι ένας τυφλός άνθρωπος δεν υστερεί στα δικαιώματα και στις ικανότητες από ένα κανονικό άτομο .Αυτό μας το διδάσκει η μικρή πρωταγωνίστρια Μαρί και η φίλη της Ίνγκα που ζουν σε ένα οικοτροφείο για τυφλούς . Η Μαρί ερωτεύεται κρυφά ένα «κλεφτρόνι» όπως τον αποκαλούσε η αστυνομία τον ρώσο Χέρμπερτ. Αυτό προέκυψε όταν αρχικά τον γνώρισε στο οικοτροφείο ,η Μαρί προσπαθώντας να τον βοηθήσει του πρόσφερε στα κρυφά ένα δωμάτιο για δύο ημέρες για να τον βοηθήσει λοιπόν να γυρίσει στο σπίτι του, αλλά για να γίνει αυτό χρειαζόταν χρήματα έτσι η Μαρί για να τον βοηθήσει πήρε μέρος σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού παίζοντας κιθάρα και οι φίλοι της άλλα σχετικά όργανα και επίσης τραγουδώντας τα καταφέρανε κερδίσανε και βοηθήσανε τον Χέρμπερτ να γυρίσει στο σπίτι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το τέλος της ταινίας είναι νομίζω ανοικτό. Είναι μια νέα αρχή, που γίνεται από δυο νέα παιδιά ξεπερνώντας τις προκαταλήψεις των γονιών τους κι από τις δυο πλευρές. Θα καταφέρουν να δημιουργήσουν μια νέα ζωή με συνθήκες ισότητας και σεβασμού προς τον άλλο; Είμαι αισιόδοξη και πιστεύω πως θα τα καταφέρουν! Θα θέλατε αυτήν την ιδανική κοινωνία να την βλέπατε και στο τέλος της ταινίας.
    Ακόμα, από το σχολιασμό, διαπιστώνω πως ο Σίπο σας ήταν επίσης συμπαθής και θα θέλατε να είχε μεταστραφεί, να μη διέπραττε παράνομες πράξεις και να ζούσε. Σας προβλημάτισε λοιπόν η ταινία και σας ενθουσίασε!! κι εμένα με ενθουσίασε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ένα ακόμα σχόλιο για την ταινία «Ξύλινη κάμερα».

    Η ταινiα «ξύλινη κάμερα» εξελίσσεται στο Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής . Η βασικοί ήρωες είναι ο Μαντίμπα, ο Σίφο και η Εστέλ. Το θέμα της ταινίας ήταν κυρίως η φιλία ανάμεσα στα δύο παιδία Μαντίμπα και Εστέλ αλλά και ως δευτερεύον θέμα είναι ο ρατσισμός. Ιδιαίτερα ρατσιστική ήταν συμπεριφορά του λευκού πατέρα της Εστέλ προς τους έχρωμους φίλους της, τον Μαντίμπα και τον Σίφο.
    Οι μεγάλες αντιθέσεις την Εστέλ και τον Μαντίμπα, η μία ζούσε σε πλούσιες συνθήκες ζωής ενώ ο άλλος σε άθλιες, η μια ήταν λευκή ενώ ο άλλος μαύρος δε στάθηκαν εμπόδιο στο να δημιουργηθεί μια πραγματική φιλία. Στην ομάδας μας δεν άρεσε το τέλος, γιατί θεωρούμε πως θα έπρεπε να δείξει και το μέλλον των παιδιών, πώς εξελίσσονται και αν αντέχει η σχέση τους στις δοκιμασίες της ρατσιστικής κοινωνίας. Η σκηνή που μας συγκίνησε και μας λύπησε ιδιαίτερα ήταν όταν ο Μαντίμπα παρακολουθούσε τους επιθανάτιους σπασμούς του φίλου του Σίφο καθώς ξεψυχούσε στο νοσοκομείο. Ακόμα, μια σκηνή που μας εντυπωσίασε ήταν όταν αποκαλύπτεται πως η γιαγιά της Εστέλ ήταν επίσης έγχρωμη, γεγονός που απέκρυπτε με επιμέλεια ο «ρατσιστής» πατέρας.Δείχνει ότι και εκείνος ένιωθε θύμα των ρατσιστικών αντιλήψεων της κοινωνίας και δεν μπορούσε να αντιδράσει!

    Οι μαθητές του τμήματος Γ1: Φ. Μ. , Δ. Κ., Γ. Δ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ταινία ξύλινη κάμερα διαδραματίζεται στην Νότια Αφρική στο Cape Town.Οι πρωταγωνιστές της ταινίας ήταν δυο έγχρωμα αγόρια ο Μαντίμπα και ο Σίπο που είναι φίλοι , η αδελφή του Μαντίμπα, Λουιζ και η καινούρια φίλη toyw , η Εστέλ, κόρη λευκών. Τα δυο αγόρια βρίσκουν μια κάμερα και ένα όπλο.Ο Σίφο παίρνει το όπλο και ο Μαντίμπα την κάμερα. Η επιλογή αυτή παίζει σημαντικό ρόλο για τις ζωές των δυο παιδιών .Ο Σίφο μπλέχτηκε σε μια ομάδα ληστών και χρησιμοποιώντας το όπλο εκβίαζε τον κόσμο και τον λήστευε, ενώ ο Μαντίμπα εξελίχθηκε σε σκηνοθέτη. Η κάμερα τον βοήθησε να βρει δυνατά ενδιαφέροντα και να μην ακολουθήσει το δρόμο του Σίφο. Ο Σίφο σε μια προσπάθεια να κλέψει ένα εμπορικό κέντρο με το όπλο απείλησε με το όπλο του τον αστυνομικό και εκείνος τον πυροβόλησε θανάσιμα. Ο θάνατος του φίλου του Σίφο , αλλά και το χάσμα που χώριζε τα δύο παιδιά από τους γονείς τους οδήγησαν στο να αποφασίσουν να φύγουν από τα σπίτια τους, ακολουθώντας τα όνειρα τους. Το τέλος του έργου ήταν κάπως απότομο, αλλά ωραίο. Η σκηνή που μας εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν όταν η Έστελ έμαθε ότι και η δική της γιαγιά ήταν μαύρη. Συνειδητοποίησε έτσι ότι όλοι έχουμε μια πλευρά διαφορετική, αλλιώτικη… Ακόμα πολύ μας συγκίνησαν οι εικόνες και οι σκηνές από την παραγκούπολη στα περίχωρα της μεγάλης και πλούσιας πρωτεύουσας.
    Η ομάδα των μαθητών του Γ1, blue team: Φ.Μ.,Τ.Χ.,Κ.Ρ.,Ε.Τ.,Ν.Π. ΚΑΙ Ε.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μετά από την παρακολούθηση της ταινίας ΄΄ πετώντας στα τυφλά ΄΄ κατάλαβα πώς να είσαι τυφλός δεν σημαίνει πως δεν είσαι ίδιος με τους άλλους ανθρώπους και πως δεν κάνεις όνειρα. Όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι ασχέτως τις ασθένειες τους είναι ίδιοι. Η μικρή πρωταγωνίστρια Μαρί είναι τυφλή από την ηλικία των επτά ετών εξαιτίας ενός ατυχήματος που έζησε, από τότε έμεινε σε ένα οικοτροφείο για τυφλούς μαζί με την φίλη της Ίνγκα. Οι δύο αυτές μικρές φίλες ζούνε τον ερώτα στο σκοτάδι , η μικρή Μαρί ερωτεύεται στα τυφλά ένα έφηβο τον Χέρμπερτ όπου η αστυνομία τον αποκαλεί ΄΄κλεφτρόνι ΄΄. Αυτός ο έφηβος θέλει να γυρίσει στο σπίτι του όμως για να το πραγματοποιήσει χρειάζεται πολλά χρήματα έτσι η Μαρί θέλει να τον βοηθήσει και αποφάσισε να λάβει μέρος σε ένα διαγωνισμό όπου εκείνη παίζει κιθάρα και οι φίλοι τις άλλα όργανα κέρδισαν πολλά χρήματα και έτσι κατάφεραν να τον βοηθήσουν να γυρίσει στο σπίτι του . Είναι μία πολύ ωραία ταινία και αξίζει να την δεις . Μ.Σ μαθήτρια του τμήματος Β4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σχόλια από τους μαθητές του τμήματος Γ 2

    Πρόταση για ένα άλλο τέλος της ταινίας


    Ο τρόπος που τελείωσε η ταινία δεν μας ικανοποίησε.Θα προτιμούσαμε, να μην εγκατέλειπαν τα παιδιά το σπίτι και τον τρόπο ζωής τους, αλλά να κατανοούσε ο πατέρας της Εστέλ, τις επιλογές, τις επιθυμίες της και τα συναισθήματά της και να άλλαζε τις ρατσιστικές του αντιλήψεις.


    Σ.Μ , Γ.Κ , Α.Κ , Π.Μ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχόλια για την ταινία ‘’ Η Ξύλινη Κάμερα’’
    Ταύτιση με τους ηρωες
    Ταυτιστήκαμε με την ηρωίδα της ταινίας την Εστέλ γιατί παράβλεψε το ότι είναι πλούσια από μεγάλη οικογένεια και βοηθησε τον Μαντίμπα και τον Σίπο.Εκανε παρέα μαζί τους και δεν την ενδιεφερε η γνώμη της οικογένειάς της και τον υπολοίπων.

    Ο χαρακτηρας που μας εκανε αρνητική εντύπωση ήταν ο πατέρας της Εστέλ ο οποίος ηταν φανατικός ρατσιστής κατά των μαύρων και δεν ήθελε να έχει καμία σχέση με την οικογένειά του ενώ ηταν ο ίδιος Αφρικανικής καταγωγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σχόλια για την ταινία Ξύλινη κάμερα . Τα σχόλια του τμήματος Γ΄2


    Κύριο και δευτερεύοντα θέματα της ταινίας
    Το κύριο θέμα στην ταινία ήταν ρατσισμός ανάμεσα στους λευκούς και μαύρους ανθρώπους. Στην ταινία φάνηκε με ανάγλυφο τρόπο η αντιπαλότητα των δύο κόσμων. Ο ρατσισμός όμως υπήρχε στον κόσμο των μεγάλων παρά στον κόσμο των παιδιών, γιατί όπως είδαμε στο τέλος ένα κορίτσι της λευκής φυλής αποφάσισε να φύγει με ένα μαύρο αγόρι προς άγνωστη κατεύθυνση…Δευτερεύοντα θέματα της ταινίας ήταν η φιλία και η εφηβεία .


    Πρόταση για ένα διαφορετικό τέλος.
    Πιστεύουμε πως το τέλος της ταινίας θα μπορούσε να αλλάξει και αντί να πεθάνει ο Σϊπο θα μπορούσε ο Μαντίμπα και η Εστέλ να του δείξουν τον σωστό δρόμο και να γλυτώσει το θάνατο και στο τέλος, αφού οι μεγάλοι δεν επέτρεπαν στα παιδιά τους να μιλάνε, ο Μαντίμπα και η Εστέλ θα μπορούσαν να έφευγαν και να έπαιρναν μαζί τους τον Σίπο και την μικρή Λουίζ η οποία δεν θα είχε την σωστή φροντίδα, εφόσον ο πατέρας της δεν ενδιαφερόταν για την οικογένειά του.

    Λ. Λ. Ζ. Κ. Γ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ : Η ΞΥΛΙΝΗ ΚΑΜΕΡΑ

    Η σκηνή που μας συγκίνησε πιο πολύ ήταν στο σημείο που ο Σίπο ήταν στο νοσοκομείο τραυματισμένος, καθώς είχε πυροβοληθεί από έναν αστυνόμο. Αυτό που μας έκανε να παγώσουμε ήταν ο θάνατός του. Στενοχωρηθήκαμε, όταν είδαμε το Ματίμπα να βλέπει το φίλο του να πεθαίνει. Θα θέλαμε ο Σίπο να κατάφερνε να ζήσει μετά τον τραυματισμό του και να είχε αλλάξει από τότε τη ζωή του.
    Π.Μ,Σ.Μ,Α.Ρ,Μ.ΣΠ,Μ.ΤΣ,Α.Π, Μαθητές του Γ’3


    Πιστεύουμε ότι το κύριο θέμα της ταινίας είναι οι Φυλετικές Διακρίσεις. Το χρώμα ήταν αυτό που χώριζε τους ανθρώπους σε ανώτερους και κατώτερους. Τα δευτερεύοντα θέματα της ταινίας ήταν για παράδειγμα το χάσμα των γενεών, έπειτα οι άθλιες συνθήκες και η οικονομική κατάσταση στις Αφρικανικές χώρες.
    Κ.φ,Μ.ΣΚ,Μ.ΤΣ,Σ.ΜΑ,Μ.ΣΤ,Α.Μ, Μαθήτριες του Γ’3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σχόλια για την ταινία Ξύλινη κάμερα
    Οι μαθήτριες του Γ΄ 3 Α.Χ και Δ.Σ

    Το τέλος της ταινίας μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον διότι τα δύο παιδία ο Μαντίμπα και η Εστέλ βρήκαν τη δύναμη να αντιμετωπίσουν όλα τα προβλήματα που είχαν.
    Επίσης βρήκαν τα στοιχεία που τους ένωναν και ξεπέρασαν τις αντιλήψεις και τις προκαταλήψεις των γονέων τους.
    Αντιμετώπιζαν πολλά προβλήματα, διότι τα δύο παιδιά είχαν διαφορετικό χρώμα και αυτό ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα για τους γονείς τους και για την κοινωνία στην οποία ζούσαν , όμως αυτό δεν τους ενόχλησε καθόλου και το ξεπέρασαν αποφασίζοντας να φύγουν μακριά από τους γονείς τους.
    Η ταινία θα μπορούσε να συνοψιστεί στην εξής φράση: «Στην φιλία δεν μετράει το χρώμα αλλά η καρδιά..!».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σχετικα με το τελος του εργου δεν ηταν και τοσο
    happy end για μας. Για να ηταν επρεπε η μαρι να εκανε καμια εξεταση για να γινοταν καλα η ο χερμπερτ να μην πηγενε στο
    καζακσταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για την ταινία «Η ΞΥΛΙΝΗ ΚΑΜΕΡΑ»
    Οι ήρωες του έργου και τα χαρακτηριστικά τους .
    Οι βασικοί χαρακτήρες της ταινίας είναι ο Μαντίμπα, ο Σίπο και η Εστέλ. Ο Μαντίμπα βρήκε μια κάμερα, την όποια την χρησιμοποίησε για δικό του συμφέρον και με αυτήν τραβούσε ό, τι έβλεπε πιστεύοντας ότι θα του χρειαστεί στο μέλλον. Ο Σίπο βρήκε ένα όπλο. Με αυτό νόμιζε πως θα γλιτώσει από όλες της συμφορές , αλλά τελικά του στοίχισε τη ζωή. Τέλος, η Εστέλ είναι στο χρώμα λεύκη και πήγαινε αντίθετα με όσα της έλεγαν οι γονείς της. Πιστεύουμε πως κατά βάθος αγαπούσε τον το Μαντίμπα αλλά δεν το ομολογούσε.
    Μαστρ.., Μπαν., Μ. Ντ., μαθητές του Γ3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ταινία αυτή αναφέρεται στα παιδιά με ειδικές ικανότητες, τα οποία ζουν μια φυσιολογική ζωή.
    Η υπόθεση εξελίσσεται σε ένα οικοτροφείο της Γερμανίας στο οποίο δυο μαθήτριες, η Μαρί και η Ίνγκα, παρέα με έναν μετανάστη μαζεύουν λεφτά για να βοηθήσουν τον φίλο τους. Έτσι μας δείχνουν ότι και τα τυφλά παιδιά είναι εξίσου καλά με τα παιδιά με όραση παίρνοντας μέρος σε έναν διαγωνισμό τραγουδιού κερδίζοντας την πρώτη θέση και τον σεβασμό εκατομμυρίων θεατών.

    Β΄4 : Ξ.Ζ, Φ.Θ, Π.Α, Σ.Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ταινία «Πετώντας στα τυφλά» μας άρεσε, γιατί τα παιδία παρά την ιδιαιτερότητα τους καταφέρνουν και ζούν όπως εμείς και με το παραπάνω. Το βασικό και κύριο θέμα ήταν πολύ συγκινητικό, γιατί μιλούσε για το θάρρος μέσα στην καρδιά τους και ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα. Τα δευτερεύοντα θέματα της ταινίας απεικονίζουν την αγάπη και την φιλία στην εφηβεία, τη φτώχια, την αλαζονεία και τον ρατσισμό που υπάρχει στον κόσμο. Αυτή η ταινία θα σας αρέσει πολύ!!!
    Οι μαθητές της Β4 τάξης : Χ.Χ. ,Ε.Σ., Ν.Ο. ,Φ.Ι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μετά την παρακολούθηση της ταινίας ΄΄ πετώντας στα τυφλά ΄΄ καταλάβαμε πως το να είσαι τυφλός δεν σου στερεί τις ανάγκες και τις δυνατότητες σου . Η ταινία αναφέρεται σε δύο τυφλά κορίτσια, την Μαρί και την Ίνγκα. Η Μαρί έμεινε τυφλή στην ηλικία των επτά ετών από ένα ατύχημα όπου έχασε και τους δύο της γονείς . Η Μαρί είναι καλόκαρδη, ανοιχτόμυαλη έχει αυτοπεποίθηση, έχει επιμονή και ταλέντο στο τραγούδι και στην κιθάρα . Η Ίνγκα είναι τυφλή εκ γενετής είναι και αυτή επίσης ανοιχτόμυαλη και καλόκαρδη και έχει και αυτή ταλέντο στην μουσική. Τα δύο αυτά κορίτσια έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον έρωτα μέσα από το δικό τους σκοτάδι . Η Μαρί γνωρίζει ένα έφηβο μετανάστη Ρώσο τον Χέρμπετ τον οποίο η αστυνομία αποκαλεί ΄΄κλεφτρόνι΄΄. Η Μαρί τον σώζει και του προσφέρει στα κρυφά ένα δωμάτιο στην σοφίτα δίνοντας του φαγητό για δύο μέρες . Ο έφηβος προσπαθεί να μαζέψει χρήματα για να επιστρέψει στο Καζακσταν όπου εκεί ζει η μητέρα του . Η Μαρί η Ίνγκα και ο Χέρμπετ βγαίνουν στον δρόμο και παίζουν μουσική . Μάζεψαν κάποια χρήματα τελικά τους κλέψανε αλλά μέσω ενός διαγωνισμού τραγουδιού κατάφεραν να βγουν πρώτοι και να μαζέψουν τα απαραίτητα χρήματα και κάτι παραπάνω. Ο Χέρμπετ επιστρέφει στην πατρίδα του και τα δύο αυτά κορίτσια συνεχίζουν την ζωή τους. Μας άρεσε πολύ και αξίζει να την δείτε όλοι.
    Οι μαθητές του τμήματος Β4 : Γ.Χ , Μ.Σ , Τ.Ρ , Β.Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα κεντρικά πρόσωπα της ταινίας είναι η τυφλή Μαρί, η τυφλή Ινγκα, ο κ. Κάρλ και ο Χέρμπερτ. Το κεντρικό θέμα είναι ότι και τα τυφλά παιδιά μπορούν να κάνουν
    δραστηριότητες όπως οι κανονικοί άνθρωποι . Η σκηνή που μας εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν , όταν η Μαρί είπε στον Χέρμπερτ να τον κοιτάξει. Ήταν πολύ συγκινητική.
    Τα παιδιά της τάξης Β’4 : Χ.Π , Τ.Φ, Ρ.Π !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το θέμα της ταινίας “πετώντας στα τυφλά” διαδραματίζεται σε ένα οικοτροφείο στην Γερμανία, όπου ζουν δύο κορίτσια η ‘Ινγκα και η Μαρί, οι οποίες είναι τυφλές και προσπαθούν να βοηθήσουν ένα αγόρι που χρειάζεται λεφτά για να πάει πίσω στο Καζακστάν, εκεί που ζει η μητέρα του. Η Μαρί καταφέρνει να πάρει μέρος σε έναν διαγωνισμό και να κερδίσει τα λεφτά που χρειαζόταν το αγόρι για να γυρίσει πίσω!
    Αυτή η ταινία ήταν πολύ συγκινητική, επειδή το κορίτσι αυτό έβαλε στόχο να καταφέρει να κερδίσει τα λεφτά παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε. Αυτή η ταινία μας έκανε να αισθανθούμε διαφορετικά από τον τρόπο που συνηθίζουμε να βλέπουμε τους ανθρώπους με ειδικές ικανότητες! Καταλάβαμε ότι τα παιδιά αυτά δεν έχουν ανάγκη τον οίκτο μας και μπορούν να αντιμετωπίσουν μόνοι τους τις δυσκολίες που προκύπτουν.
    Β’4 Κ.Π. , Ε.Ο. , Α.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το θέμα της ταινίας αναφέρεται σε παιδιά με ειδικές ικανότητες, τα οποία όμως έχουν μία φυσιολογική κοινωνική ζωή. Ο σκηνοθέτης θέλει να μας δείξει ότι τα άτομα με ειδικές ικανότητες αν έχουν σωστή εκπαιδευτική υποστήριξη μπορούν να ζήσουν ανεξάρτητα. Μία σκηνή η οποία μας συγκίνησε ήταν η σκηνή που έβαφαν τα κορίτσια τα μαλλιά τους, διότι μας βοήθησε να καταλάβουμε πώς αντιλαμβάνονται τα άτομα με ειδικές ικανότητες τα χρώματα. Η ταινία μας προβλημάτισε και μας έκανε να καταλάβουμε πως αυτά τα άτομα δεν είναι για λύπηση και πως δεν αντιμετωπίζουν την έλλειψη όρασης ως πρόβλημα αλλά ως μία ιδιαιτερότητα.

    Χ.Σ, Σ.Τ, Ε.Τ , Η.Σ. Από το Β’4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ"
    Η ταινία ήταν καταπληκτική.Αυτό που μου προκάλεσε εντύπωση ήταν ότι τα παιδιά, αν και τυφλά, δεν άλλαξαν την καθημερινότητά τους. Έκαναν ό,τι ακριβώς κάνουν και τα παιδιά που δεν έχουν αυτό το πρόβλημα. Πηγαίνουν σχολείο, έχουν χόμπυ (παίζουν μουσικά όργανα και τραγουδούν), ερωτεύονται και έχουν συναισθήματα φιλίας μεταξύ τους. Κάνουν τις νεανικές τρέλες τους,όπως όλα τα παιδιά στην εφηβεία, ενώ έβαλαν στόχο και τον πραγματοποίησαν. Όμως η σκηνή που μ' εντυπωσίασε ήταν όταν τα παιδιά, προσπαθώντας να μάθουν τα χρώματα (ακατόρωτο για ένα τυφλό) τα παρομοίωσαν με πράγματα, π.χ. κόκκινο, σαν καυτερή πιπεριά, χρυσό όπως η άμμος κ.α. Μαρία Μάτσου Β'3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ
    Η ταινια ηταν φοβεροι και αυτο που μου εκανα περισσοτερο εντυπωση ηταν οταν τα πιδια καναν οτι και τα αλλα φυσιολογικα π.χ. να πηγαινουν σχολειο,να κανουν διαφορα χομπι και αλλα πολλα.Επισης κανουν τις νεανικες τους τρελες στην ζωη τους και καταφεραν να πραγματοποιουσουν τον στοχο τους ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΜΕΛΛΗΣ Β2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ Το έργο είχε πρωτότυπο σενάριο και επειδή η πλοκή ήταν απρόσμενη μπορώ να δώσω κι άλλο τίτλο όπως τα μάτια της ψυχής!!! Μ.Μ.από Β'3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ταινία "Πετώντας στα τυφλά" μου άρεσε πολύ. Ήταν μία από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει και ας μην είχε happy end!
    Δ.Κ. από Β'3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η ταινία "Πετώντας στα τυφλά" ήταν ωραία και είχε κάλο νόημα για εμάς τους μαθητές. Βαγγέλης β1

    ΑπάντησηΔιαγραφή